Thursday 17 November 2016

BRUNEIWEDDING by KERN & HANI DREAM WEDDING

Bruneiwedding by Kern & Hani Dream Wedding

Assalamualaikum wbt

Sebagai pengenalan, Kern & Hani Dream Wedding di tubuhkan sejak tahun 2012, bertapak di Jalan Pasir Berakas, Lambak Kiri.

Sepanjang 5 tahun menubuhan, hari ni November 2017, Kern & Hani Dream Wedding mengubah langkah untuk memberi konsultasi, merancang majlis perkahwinan awda melalui PENGALAMAN. Yes! melalui pengalaman. Kenapa? pengalaman itu sebenarnya banyak mengajar semua team Kern & Hani untuk menjadi lebih baik dan memberi yang TERBAIK.

Tidak mahu membawa nama Dream Wedding atau Bruneiwedding dengan angan-angan yang kosong, jadi kami ingin menguatkan kenyataan bahawa, kami akan meralisasikan “IMPIAN PERKAWINAN’ awda sehebat mungkin! Insha Allah..

Diawal perniagaan, Kern & Hani Dream Wedding di buka atas usaha dan idea bersama Puan Perhani dan juga Encik Mohammad Shakirin yang pada ketika itu baru berjinak-jinak untuk mengenal bidang perkahwinan. Bermula dengan kempen KAHWIN FREE yang pada masa itu menjadi bualan hangat di kalangan pasangan yang ingin berkahwin, sekitar tahun 2012. sampai beratur panjang! tempahan penuh sehingga tahun 2013. Percaya atau tidak, tapi itulah pengalaman, Semua pelanggan dari tahun 2012 hingga 2013 benar-benar mengajar Team Kern & Hani tentang keinginan, keperluan dalam sesebuah majlis perkahwinan di negara Brunei Darussalam. Pahit & manis itu mematangkan seluruh anggota team Kern & Hani Dream Wedding. sebab itu apa yang kami katakan, PENGALAMAN. YES, sekali lagi PENGALAMAN meletakkan kami sebagai wedding planner terbaik di Negara Brunei Darussalam.

Kini, di tahun 2017, Kern & Hani Dream Wedding adalah pilihan tepat buat awda di luar sana sebagai Butik Pengantin No.1 yang memberi perkhidmatan lengkap berkenaan hari bahagia awda. kenapa? jawapan di bawah;

Persediaan nya mudah, pakar perunding kami akan memberikan pakej yang perpatutan mengikut keperluan majlis. dan sebaik baiknya, rancangan awal adalah 6 bulan sebelum majlis berlansung. Jadi pada ketika ini, team Kern & Hani Dream Wedding akan menguide awda tentang pilihan yang ada bermula dari budget, tempat & tarikh majlis berlansung, rancang pakaian yang bersesuai dengan awda, rekabentuk pakaian & warna, Rekabentuk pelamin, pemilihan bunga pelaminan, malah bunga tangan juga! pemilihan acceosiries sehingga lah ke hantaran. Setiap proses ini akan berlansung apabila awda berkunjung ke butik kami. Setiap perincian akan kami guide awda supaya awda kelihatan benar-benar seperti Raja Sehari. iaitu Cantik , Kacak & Impian perkahwinan yang INDAH!

Okey, proses di atas sebenarnya sangat mudah sekiranya awda sudah bersedia! tapi.. Kern & Hani juga ada bermacam pilihan yang lain, antara merekebentuk pakaian baru ( you will be the first perosn yang memakai baju atu, pasti best kan!), selain menerima tempahan jahitan untuk keluarga pengantin atau sesiapa saja. Khidmat Jahitan ini terbuka untuk semua golongan, peringkat, jantina dan umur, Kern & Hani juga menerima tempahan henna, hiasan bilik, hiasan meja makan, hiasan photo booth dan macam-macam lagi!

so apa yang kita tungggu bakal pengantin di luar sana? Maritah ke Kern & Hani Dream Wedding. Kawin itu indah..kahwin itu mudah..wahhhhhh….!!!

Jom layari facebok…untuk pelbagai tips istimewa kami..!

No comments:

Post a Comment